Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. április 1., péntek

Történ és EK

 

Szasztok!

 

Újra jelentkezik a híres: “Így tereld az óceánjáró hajódat” sorozatunkArc kinyújtott nyelvvel

Kezdem szokni a dining roomot – étterem – legalább vmi más! Eddig csak az embereket kísérgetem az asztalhoz, meg ide-oda besegítek, terítgetek stb. Tegnapelőtt este limoncsellóhoz hámoztunk citromot, úgy 20 kilótMosolygó arc, ma főleg titkároskodtam. Ide-oda futkározol a papírokkal, mindenkivel beszélsz, 1ebek. Elkértem az egyik pincértől a full étlapmagyarázatot, és ma meg is kapom. A tollamat 2 napja elhagytam, sírtam is mindenkinek, hogy szegény Én, mi lesz  most velem. Másnap az egyik pincérem a sabatiniből visszaadta. Azt mondják, ha 3adszorra elhagyom akkor sanyi neki…

 

Ma kikötöttünk volna Princess Cays-en, de az erős szél miatt seadayt csináltak a mából. Most először lett volna alkalmam kint maradni 1 órát a szünetemben fürdeni, meg fényképeszkedni, de az  erős szél miatt seaday lett belőle.  Lőttek a hosszú délutáni szünetemnek…

 

Ha a tollamat 2x megtaláltam, remélem a memókártyámat is megfogom, vhova nagyon elraktam.

Képzeljétek!

Már kérdezgetnek a pincérek, hogy mennyi tapasztalatom van, stb, mert mindenki jó segédet akar persze. És ki lehet jobb ?Mosolygó arc

 

Remélem jövő héten már station (ejts: sztésön)-re raknak, mert akkor ugrik a fizum. Nem el, hanem megArc nagy mosollyal!

 

Kinéztem egy csecse órát, csak 25-6eFt lenne, ssszép hossssszzzzú – Ezt a poént csak a haverok vágják bocsi…Arc kinyújtott nyelvvel

Na megyek sietek, végre kitakarodott a majomszabású szomszédom a fürdőből!

 

Puszi a hölgyeknek, Üdv az uraknak :

Karib- László

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése