Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. április 9., szombat

Ná entlich!

 

Nem nagyon erős a németem, de talán annyit tesz: NA VÉGRE!!

Igen, ahogy korábban írtam, a dining roomban dolgozok. Ezen a héten a Michellangellóban. Ki tudja, mit hoz a jövő, de pillanatnyilag meg vagyok elégedve a sorsommal. A pénz jobb – 45$-t kaptam jattként, és ez csak egy visszajáró asztal volt. Képzelem, hogy mi lehet, ha például egy fix ültetéses helyed van, ahol minden este ugyanazok a vendégek. Nemrég végeztünk, bedobtam egy kis pulyka kaját, mindenféle fincsi körettel, meg persze tejföllel… Végre hozzájutok!!! Ezen a hajón természetes, hogy mindenki hordja magának az ételt az éttermi dolgozók körében persze. Volt egy kis tisztogatás, de 11re végeztem a kajával is. Remélem holnap jön a USPH, hogy leellenőrizze a hajót, és mindet rendben is fog találni.

 

MOSOK! A héten először kerültem üres mosógép közelébe. A 4re azért már össze kell jönnie nem??? Mindíg fullon volt a mosoda. Kiváló alkalom, hogy blogra  vessem gondolataimatArc kinyújtott nyelvvel

Köszönöm mindenkitől a szívből jövő gratulációkat!

A beosztásom elég szar volt, bár ez relatív. 11kor kezdtem, 4:30ig gálya a büfében – utolsó két nap csak a szaros tányérok gyűjtögetése a DJ-boxból… – így hívják a sarkokban elhelyezett használt minden gyűjtésére, és szétválogatására szolgáló elszeparált helységet. szóval volt 30 percem kajálni, fürdeni, átöltözni, meg visszaérni. A büfé, meg az étterem a hajó végében és közepén vannak, a szobám az elejében.

Túrás, zuhany, futás. 5 után volt kb 10 perc pihi, amíg a főmester (kopasz portugál idióta főpincér) meetinget tartott, majd rohanás este 10ig. Mondjuk én kifejezetten élvezem, mivel változatos, nincs időd az órád nézni, repül az idő, dől a léMosolygó arc Persze dolgozol egész nap mint egy állat, de ha van pár szabad órád, azt Honduraszon,  a Kajmán – szigeteken, vagy Mexikóban töltheted el. Már csak 1 hónap és jön a masacre – nem tom, h pontosan írtam e, de mészárlás angolul – megyünk NAGY EURÓPA FÖLDJÉRE. Nem tom, hogy lesz megoldva az egymás után 7 nap tengeren, de legalább sok víz lesz körülöttünk. Szeretem egyébként, gyönyörű a végtelen hullámos kék hölgy…

Aktuális témák:

PAPP ZSUZSANNA!!!!!!!!! NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK MAGAM, ÉS KICCSALÁDOM NEVÉBEN!!!!!!!!!!

Hiányoznak a barátok, ismerősök, rokonok, de azért dolgozok keményen, hogyha hazamegyek, akkor veletek tölthessem a szabadidőmet… Meg persze, h visszafizessem a hiteleimet Arc kinyújtott nyelvvel

Hirtelen ennyire futotta az erőmből, a közeljövőben jelentkezek.

 

Sziasztok: LAcibá

2 megjegyzés:

  1. Szia Lacus!Örülök,hogy ilyen jól mennek a dolgaid!Fárasztó,de legalább van értelme és élvezed!Elhiheted Te is hiányzol nekünk,de mindjárt jössz haza!Addig is kitartás és nagy-nagy ölelés!Puszi:Mónika

    VálaszTörlés
  2. 10 nap múlva együtt dokkolunk Floridában, jó lenne összefutni. Hogy dolgozol? Én lunchos vagyok, úgyhogy ráérek kb fél 10ig, akár valamelyikünk hajója előtt a terminálnál talizhatnánk. :D Jössz te hozzánk? :D Mi reggel 7kor érkezünk. Fel is jöhetnél a Starra. Ja kaptam ám már promót, úgyhogy Buffet stewardess vagyok már én is :D

    VálaszTörlés