Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. április 20., szerda

Következő bejegyzés Gorjanácz Éva (Kt)

 

1981.04.23. Ekkor jött napvilágra édes kistestvérem (eredendően nővér – már nem a foglalkozása), aki sokunk életében döntő szerepet játszik!

Már az oviban láccott, hogy nem eccerű a csajszi, kis piszok volt, de mindig vigyázott az Öcsire(ez lennék én!) Épp tegnap emlegettem fel vkinek, amikor ő8én6 évesen eljött értem a napközibe, és hazavitt, de útközben elkapott minket a jégvihar. Semmit nem láttunk az ítéletidőben, állítólag Mamaszan – édesanya szlengül – pár máterrel előttünk krosszozott el a drótgebével – kerékpár – plasztik cuccban – esőköpeny. Egy kedves néni beinvitált a lakásába, mi meg jóhiszeműen mentünk is, csipett a jég, fútt a szél, meghát voltunk ijedve nagyon. (Perverzek, Pedofilok! Semmi szexuál zaklatás nem volt, ti ne olvassátok tovább!) Betakart minket dunyhával, adott forró teát – ha jól MléxM, meg adott olvasnivalót – vmi hetilap horoszkóppal, és elment az anyaoroszlány felkutatására – a címünket kiindulási pontnak megadtuk Mrs. Holmes-nak. Persze anya jött, heppiend stb.

Tizenévesen édesapánk csak úgy engedte el diszkóba, ha én is mentem, persze miért is ne! A Kajmán nevezetű szórakozóhely volt a törzshelyünk, ahol általában a Nővérkém elvegyült – félóránként lecsekkolt, hogy nem vagyok e nagyon hanyagolva – én meg mindenféle unaloműző játékot űztem. Pl.: körbe lehet e pöccinteni egy húszassal az ovál hamutartót stb.

11 voltam, ő 13 mikor életünkben először rágyújtottunk. Anyu leszokott miattunk, Apu nehezebb S@ volt. Le is buktunk párszor, de 16 éves korunk után – bizonyos megszorításokkal, már cigizhettünk.

Épp elmúlt 17, amikor meglett a jogsija. Asszem ‘98 ban. A kispolákkal – Dudus – úgy hasított, hogy bárki megtudhatta az anyósülésen hogy mi az a halálfélelem. Láttál már csajt kispolákkal rallizni télvíz idején  a lefagyott bazinagy parkolóban a város közepén??? Kifehéredtek az ujjaim, úgy szorítottam a majrévasat. Férfitársaim! A kivétel erősíti a szabályt, a Nővérem NAGYON JÓL VEZET. A Mindíg tolatva parkol. Tükörből tolat, becsukott szemmelArc kinyújtott nyelvvelArc kinyújtott nyelvvelMeglepődött arcMosolygó arc!

Persze 18 évesen – egy hónap szabadság a középsuli után – és már elkezdett dolgozni. Azóta egy napra sem hagyta abba, és két egyetemet is elvégzett, ++++++ egy mérlegképes könyvelőit, ami felér egy harmadikkal!!!!!!!!!!!!!!!

Nem kell irigykedni, én láttam mennyi munka van benne, se éjjeled, se nappalod évekig!!!! Ha nekem lenne 10edennyi szorgalmam…

Mellesleg többszörös magyar rádiótávírász bajnok, több bizottság tagja, a Női Klub elnöke siófokon. Sportnak a teniszt jelölném meg, azt sokat toltuk annó.

Bokaszalag szakadás:

Pont egy rádiós találkozóra tartottunk Csepelre, amikor is késésben voltunk. A siófoki vasúti aluljáró lépcsőit sokadmagukkal egyetemben szedve sikerült mindkettőnknek bokaszalag szakadást szereznünk. Tök poén volt a találkozón a testvérpár begipszelt lábbal. Mankónak egy széket használtunk, persze külön-külön. Amikor Édesapa megjött és kiszállt a mergából csak széttárta a karját és annyit ,mondott:

            -“ Gyermekeim!”

Persze utána is még párszor megkísértettük a bokáinkat 1-1 óvatlan mozdulattal, de már ismerősek voltak a tünetek és következmények.

Most, azért meséltem ezt el nektek, hogy ti is tudjátok, milyen kivételes személyekkel van kontaktom. Mielőtt belém köttök, a gatyátokat kössétek fel, mert a tesóm mindenkinek elkönyvel valamit…

 

Viccet félretéve, azt hallottátok, mikor egy rendőr sétál a sivatagban???

 

Nade télleg.

Az én tündér bogaram most lesz 30. Szerintem ez épp a felnőttkor kezdete, és én nem lehetek jelen. Persze, hogy pepótoljuk, de azért hiányozni fog a féktelen JWR . (Johhan Walker Red). Aza kedvence. Meg a tánc. Nem is említettem, hogy évek óta szalszázik, és már versenyt is nyert párszor mi??? Olyan sokoldalú, mint egy 100 karátos gyémánt, csak többet ér!

 

Imádlak kistesó, és nagyon boldog szülinapot!

 

Aki velem van, az +jegyzésben fölköszöntheti a nővérkémet, olvassa a blogot.

 

Peace: GLaci

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm Drága Kisfiam!

    ISTEN ÉLTESSEN DRÁGA KISLÁNYOM!

    Kívánok Nektek minden elképzelhető szépet és jót; és köszönöm, hogy vagytok nekem!

    Millió puszi: Anya

    VálaszTörlés
  2. Drága Évi!
    Nagyon nagyon boldog nagykorúságot kívánok neked! Ünnepeld meg egy jó nagy bulival és gondold, hogy ott vagyok én is! :):)

    Laci, sok puszi Neked!
    Kecskés Ági

    VálaszTörlés