Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. április 22., péntek

Pincércsere

 

Sziasztok!

 

Már 2és 1/2 hónapja itt vagyok… Még 2 hét és félidő!

Az élet rendben zajlik, nagyon kevés szabadidőm van napközben, de azért szeretem amit csinálok. A mostani Pincérem – nevet nem írok, egy indiai srác – egy szemét kis féreg. Mindig panaszkodik mindenért, hanyagul dolgozik, az igazi  szervizről fogalma sincs. GYÖKÉR!!! Sokat hibázik, de persze mindenért egem hibáztat. Tegnap telt be a pohár, mert már másodszorra adta úgy tudtomra, hogy szüksége van a segítségemre, hogy hátba könyökölt. Említettem neki, hogy a köv alkalomnál először a Maitre ‘d-hez, majd a P&T managerhez megyek, és fölnyomom zaklatásért.

Persze, hogy berágott, és visszafenyegetett, hogy ha Ő beszél a Maitre"’d vel, akkor én visszakerülök a büfébe…

A Metro helyettesével  beszéltem ma, 1 mondat volt, de jövő héttől már új pincérem lesz. HÁL ISTENNEK!!!

A  $ árfolyam nagyon szar, csináljatok vele  vmit.

 

Üdv: LAcus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése