Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. március 28., hétfő

FantazmaGORYa

 

Hogy mit jelenthet, lécci ne kérdezdMosolygó arc

Kicsit ma sok, és sokk volt. Először fordult elő az elmúlt 5 hétben, hogy nem a kólapromó asztal mellől osztottam az észt a “zombiknak”. Attól függetlenül azért adtam el, de nem sokat. Kicsit úgy érzem, mintha csipáznának a supervisorok, a csókesz sajnálta, hogy be kell raknia a DJboxba. (Erről jut SZMbe, most néztem meg a Berlin Callingot, és durva. Most is üvölt a fülemben a teknó). 10kor végeztem, még egy kicsit el is fáradtam, nem csoda, hisz csak 5 órát aludtam napközbe. (4-6ig, 9-délig ). Egy egészséges embernek  ez elég. A hajóra vártuk már a USPH ellenőröket, de nem jöttek. Viszont itt van egy fejes, valami Vájsz prezidente – csak viccelek, Korporét a cégtől. Azonnal leállt az olasz séfekkel és persze később oda ült kajálni, ahol szerénységem serénykedett. Na mondom magamnak de szépek volnánk… Na de mit volt tenni mit nem, szartam is rájuk. Mivel korán végeztem a kölcsönkapott hárddrájvról meg sasoltam a Berlin Calling-ot. Közbe befut a szobatárs, jó is, mert holnapra nincs schedule-m, ami talán beosztást jelent. Már gyanús volt előtte is, de most aztán már tuti, hogy tréningkedek az egyik étteremben, és ha jó vagyok, 1-2 héten belül véglegesítenek… Nem rína a kiscsőröm…

Tegnap elbúcsúztattuk TV monogramú honfitársunkat, ő a szemüveges. Képek fészen.

Olyan tündi-bündi volt, hogy adott nekem egy Félig máltai szeretetcsomagot, volt benne b vitamin, fogkrém, meg fülpiszka… Életmentő felszerkók listáján új elem tűnt fel: A ruhaillatosító kendő…

KÖSZI VERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A búcsúbulin elfogyasztott denevéres védőital annyira megártott 1@len Bencénknek, hogy bealudt a bárban, és az éjszakás manager keltette fel, megszondáztatták, szerintem ki is rugják sajna ezért… Azért korábban is voltak már bátor húzásai, de sztem ez sem durva… Holnap beszél a kaptinnel, hajrá Benő.

 

Na én meg lefexem, sziasztok!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!Látom zajlik az élet felétek,nem is kicsit!De ez így van jól!Szorgoskodj okosan,aztán arathatod a sikereket!Puszi Neked!Szorítás Benőnek!Sziasztok!:)

    VálaszTörlés