Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. március 22., kedd

Offtalanság–22.03.2011

 

Nesze nekem! Még nem volt a 7en offom, és már csak holnap lehet. Sokat filóztam és rájöttem, hogy mi az esetleges ok:

Sava… Bulgár Supi(Supervisor), aki múlt héten meglátott, ahogy a büfé üres részében!!! ülve töltjük ki az ILO-t (Jelenléti ív). Korábban egy meetingen említették, hogy nem szabad ügyféltérben  leülnünk, ezért példa statuálásként 3ónknak megvonják az offokat 1 hétig, ez lenne most. Ma rákérdezek tőle!

Gomb… Vettem pár hete egy csodás gombsort, mandzsettával, jó sztorija volt. Kinéztem egy ezüst, meg egy arany színűt, mindkettő 60-70$ körül volt. Legénységnek mindig van mindenhol 20% kedvezmény, úgyhogy 50$ körül számoltam. Azonban az arany nem passzolt az unifornisomhoz, óráimhoz stb, az ezüst meg nem tetszett annyira. Az eladócsajszi látta, hogy vívódok, és felajánlotta, hogy megnézi, mi van még a régi készletből. Meg is találtuk a következőt: Gomb

Szerintem mindent visz, mint a török kamion, és amikor fizetni akartam, kiderült, hogy 58$-ról leárazták 25$ -ra, mínusz a 20%kedv, és máris csak 20 dodó volt Arc kinyújtott nyelvvel

2 napja eltört az egyik mandzsetta, szívroham, agyhalál, ma megyek majd, hátha ki tudják cserélni, még mozi előtt. Ugyanis a Russel Crow-s, 3 nappal később című filmet nyomják a színházban. úgyis este 10kor végzekArc kinyújtott nyelvvel

Hirtelen ennyi, fejlemények holnap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése