Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. február 27., vasárnap

Ugrás a mába - 0225

 

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy felhagyok azon törekvésemmel, hogy  a már hetekkel ezelőtti dolgokról írjak. Inkább a mában történteket fogalmazom meg.

A napok szépen, gyorsan telnek, a meló nem nehéz, 1általán, csak csinálni kell. A főnökeim csípnek, nem balhéztam össze velük.

A mai nap egy kész  katasztrófa volt, nem jött ki semmi úgy, ahogyan én gondoltam. Az első az egyik ukrán csajszival kezdődött; azt akartam mondani, hogy mintha nem lenne önmaga az utóbbi időben: csak nincs valami baj? – erre azt sikerült kihoznom, hogy rosszul néz ki az utóbbi időben. Persze Ő ezt a külsejére értette, felkapta a vizet, és elküldött a fenébe, hogy  ne ítélkezzek. Nekem nem esett le, pedig csak szarul raktam össze a mondatot. Szerencsére, mikor végeztem a műszakkal, összefutottam vele, “szorriztam” 1000rel, és elmagyaráztam neki, hogy mire gondoltam. Tök kedves volt, és +bocsájtott, ami mindennél  többet jelentett az érzékeny kis lelkemnek. Hasonlót játszottam még el ma 3*, úgyhogy volt feszkó bőven.

 

Esténként egy olasz étteremben dolgozok, ahol 17fogásos vacsit szolgálunk fel. volt ma esküvő, 2 szülinap és 2 évforduló is. Persze, torta, ének, miegymás, és persze mindenki egyszerre érkezett. Olyan bor-rendeléseket adtak le, ami már elfogyott az egész hajóról, volt olyan bor ami romlott volt, és a többi… Ettől függetlenül MINDEN nap sokat tanulok, remélem mihamarabb a  bekerülök vmelyik étterembe. A fizu jobb mint alaszkába, de ha áthajózunk Európába rosszabb lesz.

Folyt köv…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése