Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. február 19., szombat

Az első 7

 

Homályos ködbe vész a 7 nappal ezelőtti emlékek halmaza, de azért hozzunk össze 1-2 dolgot.

Találkoztam pár ismerőssel az előző szerződésből, az egyik magyar span is itt van, cukrász. Kollégája Mauríciuszról, egy butikos csaj – dél afrikai, egy indiai arc, 1 indonéz mosogató, román kaszinós, angol fotóscsaj, és ennyi.

A beszéljünk angolul feeling azonnal visszajött. A kollégákkal nem azonnal spanoltam le, sok az első szerződéses. A magyarokkal a bárban találkoztam főleg, nem nagy az összetartás sajnos. Azért én dolgozom rajta.

A kabinom otthonos, mára már kijavították a csöpögő csapot, a leszakadt törölköző tartóját, de a lég kondi még mindig nagyon hűsít. Kabintársam – Tom Jones – meg is fázott…

‘Szal kezdetek kezdetén kaptunk új egyenruhákat, fehér hosszúujjast – váll lap mentes(gagyi) – meg arany-fekete mellényt. 1@ a fehérből már el  is hagytam, majd ki kell  érte perkálnom 27$-t. Amiket kaptam, azoknak olyan büdös indiai szaga volt, hogy azonnal kimosattam –problem solved.

 

Fekete zokniból 2t hoztam, mindennap moshattam, de ez a szám már 4re bővült.

Az első napokban a szerkezeti eltérések miatt kicsit bolyongtam itt-ott, de már mindenhova eltalálok, csak a rövidítőket nem vágom….

Crewmess:

 

A kaja rettenetes. Mivel mindig 3-5 között volt szünetem, 1 hétig az ebédem hot dog virsli+ kecsap & majonéz. Amikor húst adnak az is gagyi, éjjel semmi ehető, és még néha víz sincs, se semmi más. Az utóbbi időben mintha javulna, de erről később.

 

A speckója ennek a krúznak, hogy az uccsó napon a ég saját szigetén kötünk ki és oda megyünk ki melózni. Italos trolit kaptam, egész jól ment. A kinti kajára mondják, hogy jó, az közelíti meg a régi hajó színvonalát…

 

Nem panaszkodom, mert így sem kell mosogatnomMosolygó arc

Az első hétről ennyit, várom a kérdéseket, hamarosan új szavazást indítok.

 

Üdv: Gory

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése