Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. február 21., hétfő

Kezdetek….

 

Noshááát! Szevassztok!

Megérkeztem, és az első furi dolog – azonkívül, hogy a hajó különbözik a másiktól – hogy egy tiszta szoba várt ágyneművel meg minden (Párnahuzatot a 12ik napon szereztem), és még viszonylag egész tiszta i volt. Egyből +1eztünk a kabintársammal, hogy enyém az alsó ágyMosolygó arc

 

Nem tiszta, hogyan telt az első nap, de a meló már ismerős volt… Ja! Eladtam 2 üveg bort, de más  hasznára, nem is izgatott. Az első héten így is a 3ik legjobb értékesítő  lettem.

A menet a köv: Miami, seaday(egész nap hajózunk, nem kötünk ki), 3 nap kikötő – ha megjegyzem, majd leírom mik, 1 nap megint tengeren, 1 nap Princess Cays-en – ami a cég  saját szigete, és újra az egész. Itt kint voltam, és egy troliból árultam az üccsit (értsd sör + kóla), és sánsájnMosolygó arc

 

Teccik, zsír, nagy a lazaság. Ami a legrosszabb az a Crewmess. A kajáldában éjszaka nincs kaja, és soxor – 14ből 13szor – nincs ehető kaja. az első héten csak hot-dog virslin éltem. Mikor a Magyar supervisornak montam, hogy változtasson a beosztásomon, hogy tudjak normálisan hammolni, azt mondta, hogy úgy is van rajtam felesleg. Hát kösz B+!!! De 12 órát nyomok naponta édes1ecsém!!!

 

A lazaság oly méreteket ölt, hogy az egyik éjszakás arc, simán kimegy a hajó végébe (utastér!!!) cigizni, mindenki amikor tud lelép, fél órákat késnek, és nincsenek karóba húzva. A főnökeim mondjuk jó fejek, rengeteg a román! – de a jobbik fajtából…

 

Az eladás alapján kapjuk a day-offokat, nekem eddig jól megy a szekér, sztem  minden 7en fogok kapni egy offot.

 

A legjobb, hogy az egyik ukrán sráccal egyetemben a Sabatini’s nevű étteremben dolgozunk esténként. Most ment el a supervisor, Claudio – ITA – de egy magyar jött helyette(Viktor). Az étterembe tanulni küldtek, valószínűleg majd egy idő után zavarnak is tovább vmelyik étterembe. Örülne a zúzám az tutti.

 

A fizu tök faja, havi legalább 200 $-ral fogok többet keresni. De azt mondják Anglia körüli utakon sokkal-sokkal rosszabb lesz, ezért kell minél hamarabb az étterembe kerülnöm.

 

A külvilágból még nem sokat láttam, de nagyon szép, egzotikus szigetek, mindig süt a nap, stb.

 

Consumel, Mexico

 

Kimentünk egy 3 amigos nevű bárba – étterem – Kowbolynak öltözött mucsácsókMosolygó arc, a koktélt a fejükön kihozó pincérek, sípoló cicis-popsis, töménnyel itatós csajok, naés a kiabáló amerikaiak… Ingyen net, elhagytam  a szemüvegemet, de jó volt.

Jó keveset alszok naponta, beindult az élet Arc kinyújtott nyelvvel

A ruhámat már nem bízom a kabinboyra, inkább én hordom a mosodába. Esténként nyakkendőben nyomulok, jó hogy hoztam vagy 10et!

 

Folytatom nemsoká a 3adik héttel, szülinapi buli, 1éb nyalánkságok.

 

Üdv: GL 

1 megjegyzés:

  1. Hello Lacus!Látommár belevetetted magad az életbe!Jó olvasni hogy több a pozitív benyomásod,mint a negatív!Csak szorgoskodj az étteremben,és akkor jó lesz!Ha gondolod mire hazajössz gyüjtök egy kis moso.gatni valót neked!:))Vigyázz magadra!Puszi:Mónika

    VálaszTörlés