Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. február 28., hétfő

Grand Cayman–Kalózidők:) - 02.28

Csocsesz morálesz kedveskéim!
Ni csak, ki van holMosolygó arc???
A helyzet frenetikus, kicsit kijöttem vigéckedni. Végül is, ha már a kajmán szigeteken járok, legalább pacsizzak le egy kalózzal… nem???
Botláb
Szóval éppen Keptön Jack-kel vedeltük a rumot, mikor befutott az első hajó:
tutaj
Majd 4 másik is követte:
HaNEMjó
Az egyiket én hoztamMosolygó arc
Az étteremben jól mennek a dolgok, csak ne kelljen a perui pincérnővel együtt dolgoznom, olyan a stílusa, mint egy hentesnek… Nem az a kedves fajta…
A princess szigeten belehúztam mint atom, 22 csekket csináltam, erre csak 11et találtak meg… KAPJA BE AZ A BÁROS, AKI ELVITTE A BIZNISZEM… Most ezért nem kaptam xtra day offot, de nem gáz, túlélem. 
Ma este Sensations – White party lesz a hajón, majd rakom fel a képeket.
Most is vannak magyar utasaink, úgyhogy vigyázni kell mit mond az ember. A köv héten hazamegy 2 földim, de remélem jön helyettük új.
Itt a dög meleg és a kellemes forróság között váltakozik az időjárás, otthon mi a szitu? Lapátoljátok még a havat? Láttatok már nyárhozó fecskét??? (tudom, szemét vagyok:)
Még 1xsem napoztam, mert sok a meló, kevés az idő, és inkább alszok, hogy a gályapadban jól teljesítsek. De már kilátásban van, szeretnék leégni a Karib-tengeren is!!!
Hamarosan jelentkezem, addig is szavazzatok!!!
Csók Hölgyeim, üdv Uraim, ölelés a rokonságnak!!!

Gory

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése