Keresés ebben a blogban

Magamról

Saját fotó
Budapest, Budapest, Hungary
Változok, de a világ is :P

2011. június 3., péntek

Szkotlönd

 

Beszarááááááááás!!!!

Reggel 6kor kezdtem, 11re már kint is voltam a parton. South Queensfery – asszem így írják…

Átbicikliztem a hídon, vonatra pattantam és irány Edinburgh!!!

5 font volt a retúrjegy, 25 perc az út.

Dalmeny – ott kell leszállni visszafelé!

Egy rakat embert kérdeztem meg útbaigazítás végett, és tök barátságosak voltak. Egész jól megértem amit mondanak – Cheers MateArc kinyújtott nyelvvel

Az idő nagyon jó, bár kicsit szeles. Én inkább beöltöztem mintsem megfázzak, izzadok is mint a ló!

A táj gyönyörű, zöldell minden, mint a kerítés-festék!

Most fog hazamenni a cukrász-mester barátom Robi, de jön az étterembe egy másik magyar srác, Tóth István! Isten hozott a fedélzeten.

Megkérdeztem melyik lesz a következő hajóm, és a Sapphire Princess… Az előző… Bár nem akartam azon dolgozni, hogy mást is lássak a világból, de legfrissebb értesüléseim szerint Ázsiába fog menni. Meg kell nézzem az útvonalát!!!

Folytatom, ha lesznek újabb élmények, a fenti sorok a vonaton fogalmazódtakMosolygó arc

South Gyle

Visszaút:

Láttam annyi régi épületet, templomot, skótdudás-szoknyás figurát, zászlót, gomolyfelhőt, whisky-boltot, hogy leírni sem lehet. Ide vissza kell jönnöm. A várnál is jártam csak kicsit hosszú volt a sor, legközelebb rászánom azt a 14 Fontot a belépőre.

Frankón mondom, olyan szép, hogy a könnyem majd kicsordult, és éppen akkor zendített rá a “dudás” is!!!

NA MOST LEHET IRIGYKEDNI!!! (azért hiányzik a húsleves, meg a fehér kenyér, Szellő István és Való Világ nélkül még kibírom valahogy)

Városnézős-biciglizős kalandom pihentetőbb része a Starbucksban volt, egy kávé mellett élveztem a gyors internet kényelmét! Végre valaki értette, hogy presszókávé tejszínhabbal…. Hollandiában azt akarta beadni nekem a pincér, hogy náluk ez a Cappuchino, és hozott nekem egyet. Persze, hogy nem jattoltam!!!

Tök csúcs ez a biciklivel kimegyek a nagyvilágba téma, és meglehetősen gazdaságos és egyben gyors is. Teljesen korrekt módon itt(éppen Skócia) nem “skotkodták” khmm… spórolták ki a bicikliseknek a helyet, a vonaton kerékpártároló, az aszfalton felfestések, külön utak, stb. Szal babányos volt a kaland, és még időben vissza is érek a hajóra.

A képeket – és ez nem csak üres ígéret – a FB-on találjátok meg, remélem hamarosan.

Üdv a Szigetről:

Lancelot. Nem szőr, mert borotválkozikKacsintó arc

1 megjegyzés:

  1. Szia!Hát Én irigykedek rendesen!Annyira jó olvasni az élményeidet+ megnéztem a képeket!Egyszerűen csúcs!Te még haza sem jöttél,már indulsz is?:)Élményekkel teli szép napokat kívánok!Tudod:ne légy jó!Puszi:Mónika

    VálaszTörlés